Patientportalen

Patientportalen er din selvbetjeningsportal. 

Først skal du oprette dig som bruger. Denne oprettelse skal godkendes af klinikken (forventet svar inden for 5 hverdage), hvorefter du modtager en mail. Når du er logget på Patientportalen kan du sende en besked til klinikken.

Såfremt du ikke er patient i klinikken skal du sende en besked hvor du kort angiver, at du ønsker at komme på venteliste samt årsagen til din henvendelse. Hvis du ønsker medicinjustering for en psykiatrisk lidelse udredt ved tidligere behandlere, er det en god idé, at du inden din første konsultation vedhæfter dokumentation for denne diagnose på Patientportalen eller medbringer til samtalen. 

Som patient kan du skrive til klinikken via E-konsultation. Du kan skrive spørgsmål til lægen vedrørende igangværende medicinsk behandling. Bemærk, at der gælder særlige regler for receptfornyelse af medicin mod ADHD. Derudover kan du give klinikken besked om aflysning eller anmode om en ny tid. Svar kan forventes inden for 5 hverdage.

Aflysninger og tidsændringer bedes foretaget tidligst muligt. Dette sikrer, at ventetid nedbringes og ventelisten afkortes. Ved afbud senere end 24 timer før aftalte tid eller udeblivelse påregnes et gebyr svt. en enkeltkonsultation (se fanen "Priser").

Log ind